Bygga torn

Hey guys, this is a friend of mines work. You should check out his work, it´s amazing. It´s in Swedish. Hej allihop, detta är en text av en vän till mig. Kolla gärna in hans blogg och texter – dom är otroliga. På svenska. Hans blogg: https://serranodaniel.wordpress.com/

En ung författares samlade verk

Jag står ensam under gatlyktan och undrar varför jag står där. Jag har ingen anledning till att stanna där, å andra sidan har jag inte heller någon anledning att gå därifrån. Det är antagligen den friska luften som håller mig klar. Nästan varje gång jag har mått så här har jag gått ut, ofta lika sent som nu. Det brukar bara kännas som att alla misstag är lite längre bort då.

För ibland känns det som att det är det mitt liv består av; misstag. Det ena efter det andra och det verkar inte som att jag lär mig för jag fortsätter göra dem. Inte för att det är något fel med det, alla gör misstag. Men man måste kunna leva med det också, kunna hantera det hela. En och en har det inte varit några problem. Dock är de inte lika lätta att hantera när de kommer så här…

View original post 165 more words

Leave a Reply

